دکلمه های علی ایلکا

دکلمه های علی ایلکا

آدرس کانال دکلمه های علی ایلکا در تلگرام https://telegram.me/deklamehaye_ali_ilka
دکلمه های علی ایلکا

دکلمه های علی ایلکا

آدرس کانال دکلمه های علی ایلکا در تلگرام https://telegram.me/deklamehaye_ali_ilka

اجازه هست به لوح دلت قلم بزنم - سید مهدی موسوی


اجازه هست به لوح دلت قلم بزنم 

برای یکدفه حرف از ته دلم بزنم


اجازه هست بگویم که دوستت دارم

و پیش چشم تو اینجا کمی قدم بزنم


اجازه هست که در سایه تو بنشینم

به قول مردم ده زیر سایه دم بزنم


شمارش نفست را به گوش من بسپار 

اجازه هست که موی تورا به هم بزنم


اجازه هست تورا سخت در بغل گیرم

رها شوم ز خودم بال در عدم بزنم


اجازه هست صدایت کنم تورا عشقم

به پشتوانه تو آتشی به غم بزنم


سید مهدی موسوی


دانلود دکلمه




درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند - کاظم بهمنی


درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند

معنی کور شدن را گره ها می فهمند

 

سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین

قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند

 

یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند

 

آنچه از رفتنت آمد به سرم را فردا

مردم از خواندن این تذکره ها می فهمند

 

نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا

قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند

 

کاظم بهمنی



دانلود دکلمه


تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ؟ - افشین_ یداللهی


تو با قلب ویرانه ی من چه کردی ؟

ببین عشق دیوانه ی من چه کردی؟!


در ابریشم عادت آسوده بودم

تو با حال پروانه ی من چه کردی ؟!


ننوشیده از جام چشم تو مستم

خمار است میخانه ی من چه کردی؟!


مگر لایق تکیه دادن نبودم ؟

تو با حسرت شانه ی من چه کردی؟


مرا خسته کردی و خود خسته رفتی

سفر کرده با خانه ی من چه کردی ؟!


جهان من از گریه ات خیس باران 

تو با سقف کاشانه ی من چه کردی؟!


افشین_ یداللهی


دانلود دکلمه