دکلمه های علی ایلکا

دکلمه های علی ایلکا

آدرس کانال دکلمه های علی ایلکا در تلگرام https://telegram.me/deklamehaye_ali_ilka
دکلمه های علی ایلکا

دکلمه های علی ایلکا

آدرس کانال دکلمه های علی ایلکا در تلگرام https://telegram.me/deklamehaye_ali_ilka

اصلا قرار نیست که سرخم بیاورم - فریبا عباسی


اصلا قرار نیست که سرخم بیاورم

حالا که سهم من نشدی کم بیاورم

 

دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم

تا روی زخمهای تو مرهم بیاورم

 

میخواستم که چشم تو را شاعری کنم

امّا نشد که شعر مجسم بیاورم

 

دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل

می شد تو را دوباره به شعرم بیاورم

 

یادت که هست پای قراری که هیچ وقت

میخواستم برای تو مریم بیاورم؟

 

حتی قرار بود که من ابر باشم و

باران عاشقانه ی نم نم بیاورم

 

کلّی قرار با تو ولی بی قرار من

اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم

                

اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم

باعث شود به زندگیت غم بیاورم

 

حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم

عمراً دوباره رو به جهنّم بیاورم

 

خود را عوض کنم و برایت به هر طریق

از زیر سنگ هم شده٬ آدم بیاورم

 

بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت

یا باز هم بهانه ی محکم بیاورم؟

 

فریبا عباسی

 دانلود دکلمه



می خواستم بمانم - گروس عبدالملکیان


می خواستم بمانم

رفتم

می خواستم بروم

ماندم

نه رفتن مهم بود و نه ماندن

مهم من بودم

که نبودم !


 


گروس عبدالملکیان

دانلود دکلمه

ای آنکه دوست دارمت، اما ندارمت - سعید بیابانکی


ای آنکه دوست دارمت، اما ندارمت

بر سینه می فشارمت، اما ندارمت

 

ای آسمان من که سراسر ستاره ای

تا صبح می شمارمت، اما ندارمت

 

در عالم خیال خودم چون چراغ اشک

بر دیده می گذارمت، اما ندارمت

 

می خواهم ای درخت بهشتی ، درخت جان

در باغ دل بکارمت، اما ندارمت

 

می خواهم ای شکوفه ترین مثل چتر گل

بر سر نگاه دارمت، اما ندارمت...

 


سعید بیابانکی

دانلود دکلمه